Spoza skla (krátke postrehy)
Tak dlho si sa snažil dostať na čo najvyššie poschodie za čo najväčšie sklo, až by si teraz bol čo najnižšie a za čo najmenším sklom.
Aká je pravdepodobnosť, že ťa kolega z iného poschodia telefonicky požiada o tabuľku, ktorú vytváraš? Alebo aká je pravdepodobnosť, že ťa ten istý kolega opätovne požiada o tebou vytváraný dokument, ak sa ho opýtaš na zdôvodnenie, čo chce s ním robiť?
Najčastejším miestom stretnutia je výťah. Nedáme do výťahu nápovedu, ako zdvorilo osloviť neznámeho kolegu? Nemusí sa len mlčať, dve vety sa vždy zmestia do tohto krátkeho času. Alebo v ňom spravme bar.
Počítaním koľko áut prejde na križovatke na červenú za osem hodín, sa úlohy nespravia.
Smola stredného manažmentu: ak sa riaditeľ mýli, máš smolu, ak sa mýlia robotníci, máš smolu tiež.
Do každého grafu sa dá vždy ešte strčiť pár pri prezentácii nečitateľných čísiel a neznámych skratiek, bez ktorých by to nebolo ono.
Ak si tvoj nadriadený spomenie, čo chcel do tvojho projektu pridať skôr než vznikol, budeš to musieť celé prerobiť. A po rozbehnutí projektu zase vrátiť do pôvodného funkčného stavu.
Nič neposielaj obratom, čo si o tebe pomyslia ostatní!
Telefón je na telefonovanie, to už dávno neplatí.
Vieš, že takto to nebude fungovať, rýchlo si začni inú prácu, nemusíš byť poslom zlých správ za každú cenu.
Pracuj usilovnejšie, pracuj usilovnejšie, pracuj ešte usilovnejšie, ak to nepomáha, začni lajkovať statusy svojho nadriadeného na sociálnej sieti.
Studená káva, zjedený kolegov obed a mastné vlasy, tiež nechcem s takým spolupracovať.
Ak máš pocit, že si úplný blbec, zavolaj na helpdesk, potvrdia ti to hneď prvou otázkou.
Vysvetlenie problému musíš vedieť skrátiť do troch viet, inak je to iba tvoj problém.
Celá debata | RSS tejto debaty